13 april



Idag bjuder jag på denna klädstil.
Måste säga att jag verkligen har en egen stil,man vet aldrig vad jag kan komma med till skolan.
Själv älskar jag den stilen jag har för jag varierar så otroligt mycket med allt!
Så idag blev det en transparant shorta med zebra strumpbyxor och ett bar höga klackar.
Kan också ta och berätta att mina fötter hade en av sina smärtsammaste dagar idag,men ska ha de imorgon med har jag bestämmt. Vill man vara fin får man lida pin!

Idag har jag verkligen inte gjort mycket.
Tanken var att vara med sofia men hon kunde inte,så jag blev hemma själv idag.
Pappa har även beställt mina glasögon så dom kommer i början av nästa vecka och vilka det blev får ni se då!
nu ska jag se tv och mysa i min säng sedan blir det en tidig kväll, ha det bra och ta hand om er puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0