11 april

Hallå kära läsare!
Detta blir ett ovanligt sent inlägg brukar ju vara lite tidigare.
Idag har jag nästan stressat mig igenom hela dagen har varit upptagen stup i kvarten!
Först vaknade jag kl 11 då pappa väkte mig sen så for vi ut och körde.
Det fick sådär måste jag säga blir less då pappa gnäller,vilket inte är så ovanligt alla lär bli sura på sina föräldrar då de just ska lära sig köra! Men annars gick det rätt bra vi var ute en och en halv timme sedan körde jag hem.
Väl där började jag städa mitt rum som inte varit städat på ca 100år känns det som så det behövdes verkligen!
sen så åt jag middag och tog ett långprat med mamma.
Efter det så tog jag tag i viktiga saker,men det gick bra som skönt var!
Nu blire wipeout sen ballar av stål och sova puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0