1 april



April april din dumma sill,jag kan lura dig vart jag vill!
Ja då är det en ny månad idag och det känns väll rätt skönt måste jag säga. Nu är våren nära!
Förra månaden känndes som en evighet som att den aldrig skulle ta slut,men nu är den slut och nu är det april!

Dagen gick fort började kl 12 och hade prov så jag slutade direkt efter provet vid 1.
Fast jag for till skolan lite tidigare för att plugga lite mer och sedan äta lunch.
Måste säga att provet inte gick så bra,kan bero på att jag inte pluggat någonting och var vaken till halv 3 igår.
Men det gick ändå bättre än vad jag trodde det skulle gå så jag hoppas det blir g iallafall.
Efter skolan for jag till stan med joss och emmy för att kolla runt lite,men jag och jossan blev så hungriga och trötta att vi ringde pappa som sedan hämtade oss.

Ikväll blir det att vara med malin.
Det var ett bra tag sedan vi var med varandra efter att jag slutade spela innebandy,men funderar faktist på att börja om igen. har velat så mycket då det gäller det där så det är inte sant,men det är bara tankar än så länge.
Vi får se vad vi hittar på men nu måste jag snabbstäda lite innan hon kommer! Tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0