Ya'll read.


Jag är en ärlig person som står för vad jag tycker och vad jag säger.
Jag är inte rädd för någon och jag är inte sur eller arg på någon.
Jag vill dock säga att jag inte menar att vara så aggressiv i inlägget även om det verkade så, men jag var arg just då.
Och när jag har problem med någon eller någonting så säger jag vad jag tycker till personen i fråga.
Jag umgås inte med några colombianska tjejer och jag hatar att dela in folk i fack.
Visst det är colombianer men för mig är dom personer först, sen colombianer, sen kristna, sen billiga om dom nu är det.
Det var fel av mig att dra alla över en kant även om jag fortfarande tycker att många beter sig omoget för sin ålder.
Jag struntar i dom personernas åsikter om mig för dom är inte bättre än mig.
Men jag gjorde fel som drog alla över en kant och det finns en del personer som jag drog över en kant som jag gillar, ni vet vilka det är.
Jag finns där för dig för att jag vill, jag pratar med dig för att jag vill.
Jag ler dig inte upp i ansiktet och pratar om dig när du har gått.
Men dom jag inte tycker om vet kanske också vilka dom är.
Kvinnor som är äldre än mig som pekar och viskar när jag går förbi, tjejer som skrattar och tittar snett.
Några säger att jag skulle sluta vara så risig, men vad fan har du för problem om jag är risig?
Du har fan två barn och beter dig som en 14- åring.
Och jag förstår mycket av  det dom säger när dom pratar spanska.
Förut tog jag åt mig och jag blev ledsen, men nu blir jag bara glad.


Sedan hur folk klär sig har alla sitt eget tycke om, du kanske tycker att någon som klär sig i helsvart är emo,
jag kanske tycker att någon som klär sig naket är billig och någon annan kanske tycker att det är helt okej.
Men att påklädda är mer intressanta, det vet jag och du och så många andra.
Jag bryr mig inte om någon inte tycker om mig, vad ska jag göra, tyck inte om mig då.
Och jag kommer inte att försöka att ändra på mig, jag kommer alltid vara den jag är.
Jag tycker också att det är väldigt omoget att nämna sina vänner och att man har dom med sig, tro mig jag bryr mig inte om vem jag har emot mig, jag kommer alltid att stå för min sak.
Men jag är en ärlig person som erkänner mina fel.
Och jag vet att jag är en bra person men som gör fel ibland och jag står för dom.
Men ingen som inte är bättre än mig kan få mig att tycka att jag är dålig.


Dom som tog åt sig av det jag skrev kanske blir förvirrade eftersom jag hälsar på dom och är trevlig, och det är inte dom personerna jag menar, för jag har ett val att inte hälsa på dom, att inte vara trevlig mot dom.
Jag har colombianska kompisar, några i skellefteå och jag känner andra Sydamerikanska personer i Södra Sverige och om jag säger en sak behöver jag inte mena att alla är det.
Det finns bra och dåliga personer överallt.
Skönhet ligger inte i stora bröst eller fina ögon.
Skönhet ligger i en fin personlighet.


Who are you to judge way I live my life
I know I am not perfect, and I don't live to be
But before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.

Vem är du att döma hur jag lever mitt liv
Jag vet att jag inte är perfekt, och det är inte vad jag lever för.
Men innan du börjar peka, se till att dina fingrar är rena.



/ Aftab
Kommentarer
Postat av: ,,,,,,

Du (Aftab) som du nu heter, varför ska du sitta och skriva 2 sidor om det som har hänt mellan Yaoska och L. Det som har hänt är väll mellan de 2 , ärligt talat så tycker jag att det är fult av dig att skriva på Yaoskas blogg. Vill du säga någonting till någon så får du skaffa en egen blogg och skriva vad du vill där. Du gör ju bara att de som läser Yaoskas blogg tycker att hon år feg som inte kan skriva själv och att hon behöver ha dig som nån sorts back up.

Och Yaoska det var fel av dig att skriva det du tyckte om L på din blogg , istället så kunde du i lugn och ro gå fram till L och be om att få prata med henne och fråga sedan vad hennes problem är. Ni borde verkligen lösa det som har hänt , för det har skett en massa missförstånd och allt kommer att komma på dig.

Det du bara gjorde var att tända en liten sticka med det förvandlades till ett stort brand som kommer att ta tid att släcka.

Lyssna inte på vad andra säger Yaoska , gör det du tycker är rätt.

Jag känner dig inte , men jag tyckte att du skulle behöva detta,

2009-09-19 @ 03:20:08
Postat av: aftab

Anonyma har inte någon rätt i samhället, så det är väl du som är den som är feg här som inte skriver vem du är.

Yaoska har inte bett mig att skriva på hennes blogg, det ville jag göra själv.

Och vem är det som är feg, hon som skriver och står på sig ensam eller någon som dra med sina vänner?

Det finns ett bra talesätt som lyder, att tala är silver att tiga är guld.

Kanske borde du som inte känner yaoska som du nu säger istället för att tala, tiga, eller vad tycker du.



Jag tycker också på ett sätt att om yaoska litar på oskar så kan hon luta sig tillbaka och känna trygghet i hans kärlek och inte vara rädd att någon ska ta honom ifrån henne.



yalla.

2009-09-19 @ 12:55:56
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0