Vill du också vara med?



jag är med i en fototävling som josefin har.
Vill du också vara med i den så kolla in hennes blogg.

Jag vet inte riktigt vad denna bild har med höst att göra men jag gillar verkligen denna bild.
Det var ju höst då jag tog den och det är som ni ser höstmörker med en svag solnedgång längst bort.
snacka om att jag blev förkyld efter att ha tagit denna bild och var sjuk i 2 veckor,men det var värt det.
en av mina bästa bilder eller snarare favoritbilder på länge.vacker eller ?
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: haha ja kanske det (A) har inte tänkt på det, men sen så var den kanske inte den bästa bilden heller :P

2009-09-25 @ 16:18:58
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0