vem sover konstigast?

igår då jag skulle gå på toa så såg jag än rätt rolig syn,var bara tvungen att ta en bild.
trodde emma(brorsbarn) sov konstigt då hon var liten men tja jag börjar tvivla jag vet inte riktigt vad som är konstigast.såg min lillebror ligga helt upptryckt mot väggen med mitt gammla gossedjur.förstår inte riktigt men varje gång han ska sova så ligger han helt upptryckt mot väggen som en planka.kan inte låta bli att skratta varje gång,och ligger han inte så så ligger han halverst utanför sängen.han kan inte ha det lätt då man sover.att sova med han är som att sova med en sprattlande kanin.han pratar i sömnen,kan sparkas i sömnen,han rör sig och vänder sig,han snarkar och han smackar ja jag skulle kunna rabbla upp en mssa saker han gör i sömnen.men det är lika roligt varje gång.hahaha vad tycker ni?

såhär sover min kära broder

& såhär sovde emma förut då hon var yngre,vette tusan om hon gör det nu men en liten fågel i mitt öra viskade att hon kan göra så ibland också.men ska inte säga vem som sa det.jag tror emma kan lista ut det själv;)

hahah som sagt man har sett mycket i sina dar,så vad tycker ni lite småroligt ellerhur:)
Kommentarer
Postat av: Emma

SÅ dum du är :D och nej jag sover inte så där längre :P

2009-09-09 @ 16:50:09
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0