sjuk





Kärna vänner då har man åkt på den dära förbannade förkyldningen som lillebror åkt på.
det roliga är att då jag var liten så var jag ALDRIG sjuk och nu då nisse kommit då fan ska man bli sjuk varje jävla gång han är sjuk,tja man hare fan inte lätt.varje höst blir jag sjuk och det är lika jobbigt och pisst varje gång.okej skolan är inte rolig men lixom att stanna hemma en hel dag och inte göra ett skit medans vännerna är iallafall med varandra är inte det lilla minsta roligt.nåväl oskar trodde jag åkt på svininfluensan som jag förövrigt påpekat för agnes att "det heter NYA influensan inte svininfluensan".aja den där svininfluensan verkar ha stigit varje person åt huvet.inte nog med det jag tog gardasil sprutan idag.jossan tyckte den gjorde jätteont och olivia(oskars lillasyster) sa att den sved.hmm,jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tro.men nog sved den allt fan armen kändes som den var mongo efteråt.och det allra roligaste är varför lägger dom på plåster hela tiden då dom fan aldrig träffar såre.jag är inte 5år längre så jag behöver inga plåster.vilken gnällfia jag är nu men men skriver mer sen.tror jag ska ut och fota lite med vovve:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0