Låt mig vara!

Nu är det såhär att jag är jävligt förbannad.
jag har en sak att säga och jag hoppas att dom jag nämner ser detta och verkligen slutar upp med det dom gör.
I inlägget kallar jag dom här personerna L och colombianerna.Ni får dömma mig om ni vill, ni får tycka att jag drar alla över ett sträck men nu är det såhär att dom jag kallar colombianer är inte alla utan bara vissa.
Vad är det folk inte kan förstå,låt mig och allt i mitt liv vara.speciellt L vad är det du verkligen vill mig?vad är det för fel på dig?du vet att jag är tillsammans med oskar och har varit tillsammans med han i över ett år.inse då att han älskar mig förstå att jag älskar han,vad är det du inte får in i din hjärna.han älskar mig,bara mig ingen annan och han har aldrig älskat dig.han skämms varje gång han tänker på att han varit tillsammans med dig han ångrar att han varit tillsammans med dig och förstod inte varför han var tillsammans med dig.han såg ingenting i dig,precis ingenting.jag litar på oskar till 1000% och allt han säger till mig tror jag är sant.jag ska vara helt ärlig nu.alla par bråkar oavsett vad,vissa bråk är större och vissa mindre men alla bråkar.våra har varit stora,ibland inte så stora och vi har klarat oss igenom vart endaste bråk och vet du varför.jo för att oskar älskar mig och han vill inte leva utan mig.han har sagt det så många gånger och jag kan inte mer än annat tro på han.han är min första kärlek och det största jag haft,jag är hans största kärlek och den han vill dela sitt liv med.för vill du veta en sak.då han var i fjällen och kom hem så sa han till mig "jag har tänkt så mycket på dig där borta saknat dig så mycket och har insett att jag vill dela resten av mitt liv med dig,klarar mig inte utan dig och jag älskar dig så mycket"det värmde verkligen i hjärtat på mig och senast förra veckan sa hans mormor"åh jag önskade verkligen att du hade sett björnvägen tidigare,varför träffades du och oskar inte varandra tidigare"sedan kramade hon om mig.jo en sak ska jag säga dig,det kallas kärlek!det gör aldrig så ont i hjärtat eller gråter så mycket som då man blivit sårad av den man älskar.och då du lämnade oskar för andra gången så grät han aldrig över dig han var aldrig ledsen över dig som du verkar tro,vet du varför jo för han älskade aldrig dig han var aldrig kär i dig.men det syns så tydligt på dig att du är så satans avundsjuk på mig att du stötte bort världens bästa kille 7månader att du insåg inte vad du hade förlorat tills du såg han en dag med en annan tjej.då vi träffades var det kärlek andra gången vi såg varandra.förstå ett du och dina vänner ska ge fan i mig min pojkvän mina vänner och min familj.jag vill inte ha nått med dig eller dina colombianska vänner att göra.jag har allt jag kunnat drömma om jag har mina vänner jag har världens bästa kille jag vill tillbringa resten av mitt liv med.först ger du dig på han,sen ger du dig på mina vänner och nu min familj du behöver inte ta allt det som tillhör mig för det är mitt liv och inte ditt,skaffa dig ett eget och ta inte mitt bara för att du vill ha det.Vad är det ni inte får in i era tröga hjärnor.jag behöver inte springa omkring halft naken och push-up pattar,jag behöver inte springa omkring till varenda kille eller ha på mig hellokitty för att finna min stora kärlek.jag hittade han så bra ändå och det kallades KÄRLEK då.Jag vill inte ha nått med er att göra vill du skapa bråk fatta men gå till någon annan då om ni vill ha bråk jag vill inte springa omkring i erat halvnakna gäng och dela mina novelas ut över hela stan.jag vill inte ha nått med er eller ert fucking hellokitty att göra.ge fan i mitt liv och min pojkvän fatta det nån jävla gång dra åt helvete L !du kommer aldrig ha en chans på oskar igen inte ens om jag inte vore hans längre.håll dig till dina colombianer så håller jag mig till det som gör mig lycklig.jag har aldrig försökt lägga mig i ditt liv eller ens velat ha nått med dig att göra.låt mig då vara för jag vill inte ens se dig inte ens höra din röst inte ha ett skit med dig att göra.få in det i din tröga jävla colombianska skalle dra åt helvete och låt mig och min pojkvän vara sen fatta det nån jävla gång!!!!


långt inlägg men jävligt sönt att skriva av sig,hoppas verkligen du ser detta och låter mig vara sen!
jag vill inte höra dina jävla novelas eller gå omkring och visa arslet för hela stan.du ser ut som en h***
och beteer dig som en då du går från kille till kille.jag har funnit den rätta och det hoppas jag också oskar har annars kan du gå fram till han och fråga om han verkligen älskar mig.för jag vet svaret!
fatta det nån jävla gång LÅT MIG OCH ALLT I MITT LIV VARA!!
Kommentarer
Postat av: juulan

Hej! Jag hade helt glömt bort att vi skulle fota imorgon, så jag kan tyvärr inte. Jag tänkte ha en fotofri vecka men om vi säger i början av nästa vecka? Ledsen att det tar sådan tid, men ibland blir det bara för mycket och mitt psyke måste vila haha! Hoppas du har förstående, puss!

2009-09-15 @ 08:09:10
URL: http://juulan.se
Postat av: hahah du och ditt heta temprament är klockrent ;)

haha, jag vet EXAAAKT vem du snackar om.. du och jag har pratat om den horan och jag kan inte annat en att hålla med varenda ord du skriver!!!!! hon är en stor jävla fet äcklig hora som borde fucking utrotas.

Och jag lovar dig min vän, en vacker dag ska du och jag visa henne ;)

Va stark, precis som du alltid varit, och ta aldrig någons jävla skit.



du vet vem jag är, love u

2009-09-15 @ 12:20:34
Postat av: dogi

asså du tagga ner vafan palla va så himla dramaqueen om du säger att du inte bryr dej om henne osv varf skriver du hel jävla A4a om henne då liksom varför slössa energi då

2009-09-15 @ 22:17:15
Postat av: <3

DOGI HON KANSKE VILL GÖRA KLART FÖR HORAN ATT HON ÄR SÅ JÄVLA LESS, OCH ATT HON KANSKE SKA TÄNKA PÅ ATT SYSSELSÄTTA SIG PÅ ANNAT SÄTT ÄN ATT HORA RUNT I STAN OCH TJAFSA MED YAOSKA.

2009-09-16 @ 10:19:25
Postat av: yaoska

Svar: dogi som du nu kallar dig.mer än halva mitt inlägg handlar om mig och oskar och att vi älskar varandra.om du inte upptäckt det läs igen.

uppenbarligen så älskar du ju drama eftersom du tycker jag är en dramagueen och kommenterar;) tack för att du tagit dig tid att läsa mitt stora drama och mitt A4:a blad!

Låt mig och mitt liv vara,det var det jag skrev!

2009-09-16 @ 15:18:11
Postat av: besviken.

Hej . ja ville bara säga att ja tycker det är så jävla ful och omogen stil av dej att skriva ett sånt här inlägg istället för att uttrycka dej till henne face to face.. men du verkar vara för feg för det efter som du tar ut din agrivisation på en blogg ??

Om ''L'' har gjort så mycket mot dej o dina vänner o din familj så varför har du inte snackat med henne tidigare då? för de låter på inlägget som att de inte bara har hänt en gång utan många gånger, inte sant?

Tycker bara det här var omoget av dej, känner inte dej så bra, men ja trodde du kunde göra bättre ifrån dej än så här

/ besviken .

2009-09-16 @ 18:33:31
Postat av: DIN VÄN

var inte löjlig, dina ord låter som att du är avandsjuk, du skriver det här blog för att L och hennes kompisar kommer aldrigt att läsa det här men kan inte säga det rakt fram i ansiktet på de, var har då L`s kompisar gjort dig? KANSKE du är svartsjuk på den personen som du kallar hello kitty för Oskar tyckte mycket om henne och L också. SÄG nu var har de gjort dig, de har inte ens fått kontakt med dig i hela deras liv, som Oskar vore den snyggaste kille i hela världen för att de ska gå runt och tänka och bry sig om han hela tiden.



Och jag tror att Oskar och L gjorde slut för att L inte ÄLSKADE honom och inte för att oskar inte älskade henne. Så varför ska L bryr sig så mkt om han nu?? :O förstår inte. Och du är så barslig som skriver det här på blogget men FOLK SER att du är FEG som inte ens kan gå rakt fram till folk och säga va du tycker. plus att du bhöver inte bry dig om folk som går runt halv naken eller inte DET BETYDR ATT DU BRYR DIG MYCKET OM DE så det är kanske du som ska låta folk vara och inte dra in alla Hennes kompisar i det här. Gå istället rakt fram till den personen och säg det du måste säga och sluta kalla folk H**** Vilken löjlig tjej asså, du skriver som att du inte bryr dig och det är du som bryr dig mest Så håll tyst.

2009-09-17 @ 00:32:16
Postat av: En som känner dig ganska bra :)

Alltså för det första yaoska så är jag jätte besviken på dig, trodde ej att du kunde sjunka så lågt som att skriva om denna person i din blogg men precis som många andra av din sort så har du ingen ryggrad, jag har ingenting emot dig men är oerhört besviken på dig och det är verkligen ingen som springer efter din oskar, han är glömd av denne L för längesen och denna tjejen du pratar om har ingenting med dig eller ditt liv att göra, jag förstår inte varför du inte kan gå rakt fram till henne o fråga henner rakt ut vad hennes problem är , istället för att du säger att du är "så fucking trött på att L itne lämnar dig ifred osv osv, dra åt helvete säger du o massa skit" du borde istället skaffa dig en rygg rad och gå rakt fram till henne om du nu har problem med henne eller har något att säga. Det mest dummaste jag sett dig göra är att skriva om en person i din blogg, det är otroligt fel av dig och FEEEEGT! jag vet itne men det verkar som att du är rädd för att "klungan" ska hoppa på dig om du går fram till denne L. Hon bryr sig inte om dig yaoska, jag känner dig och jag känner henne minst lika bra som du gör, verkar göra. Hon bryr sig itne ett skit om dig, det svär jag på. Det enda jag vill säga till dig är att du kommer få stora konsekvenser för detta du skrivit, det är inte något du kommer undan med, det funkar liksom itne att hänga ut en oskyldig person på detta sättet och jag vet inte men du har verkligen ingen rygg rad, vet inte vart du kommer ifrån men du är värre en såna råttor som springer ute på kvällarna i hörnen, du trycker in dig själv i ett hörn framför en dator och skriver om en person i din blogg, du vågar inte gå fram till henne i verkliga livet men tror du verkligen att det är slut nu? Nej, detta är bara början för du vet inte vad du orsakat flicka lilla. Det är ingen som hotar dig så kom inte o påstå det nu, jag är såååååååå otroligt besviken på dig, rent ut sagt så ogillar jag dig efter detta, du som ändå vart söt o snäll i mina ögon, trodde ej just du skulle sjunka så här lågt och dom som håller med dig är verkligen omogna och fega människor för hade du vart en tjej med rygg rad så hade du frågat henne rakt ut vad hennes problem med dig är, men du valde att "SKRIVA AV DIG I BLOGGEN" och sen är du så omogen att du börjar ta upp L:s urringade tröjor osv. Det är nog snarare du och alla som håller med dig, det är ni flickor som är avundsjuka för hon åtminstone KAN ha en urringing, urringing för dig och för tjejerna som höll med dig i inlägget , låtmigvara, går inte. Urringing är itne smickrande för era små russin till bröst så inte undra på att ni ser ner på en tjej som kan bära upp en sådan med stolthet. synd om er och era snea blickar fyfan. Hoppas du ångrar dettta yaoska och nästa gång du har något att säga om L så tycker jag att du borde gå fram till henne och säga precis vad du tycker istället för att gå visa bloggen och kalla henne h**** och massa annat. det är omog1 .. till skillnad från vissa andra så står jag för vad jag säger och vem jag är. Kan gärna säga detta till dig live också om du vill, det är bara att komma :) /jasmine

2009-09-17 @ 13:18:24
Postat av: besviken otra vez

hahahahah... redan efter första meningen så visste ja att de va du jasmine , tan boba ;)

2009-09-17 @ 16:29:17
Postat av: Anonym

Yaoska jag trodde aldrig att du skulle sjunka så lågt

2009-09-17 @ 17:41:18
Postat av: Anonym

men va ska man förvänta sig av en indian. ;)

2009-09-17 @ 17:53:39
Postat av: dogi

jamen om ni nu älskar varandra och sånt trams och du säger du inte bryr dej om henne vrf skriva om henne och hennes utseende det visar ju bara att du bryr dej ju ock <3 jag gamska säker på att den där L inte är en hora



p.s klart jag älskar drama specielt när det handlar om små tjafs om de här i cant wait to round to am so eexcite ;)

2009-09-17 @ 22:00:03
Postat av: Anonym

Din jävla snorunge du har sjunkit ner dig så jävla lågt ...om man har problem med någon person ska man fan gå fram och säga det till honom/henne och inte va en feg liten skit och skriva en massa skit på internet

jag tror inte att L kommer att sjunka ner sig till din nivå, tack Gud att colombianer säger vad de tycker känner och inte skriver en massa skit på en blogg jag tror att du kanske är avendsjuk för att L är mycket snyggare och väluppfostrat än dig

och L och din "man" gjorde slut för att hon inte hade känslor för honom längre, och hon vill inte heller ha nånting med han att göra

och jag förstår om du skulle vara avundsjuk på L och colombianerna för vi är mkt bättre och mer attraktiva än dej o dina vänner tillsammans och om vi visar våra kropps delar så är det vårat problem..vi inte så enfromig som du

*så tänkt dej för innan du öppnar din stora feta käft för L har mer vänner än du tror

du vet inte vem du ger dej på L är inte ensam det som är med L är med mig och med alla vi Ok?

så om du har någonting mer att säga om L och oss colombianer så tycker jag du ska sluta skriva det på din ruttna blogg och ta och gå fram å säg det till oss istl men du kanske inte vågar det eller snorunge?... ta stället och gå byt din blöja den är fortfarande skitig stackars dej man märker att du är från NICARAGUAAA!!!!! och om du har mycket ilska mot oss colombianer börja med att snacka med oss en och en säg vad du har emot oss vad ditt problem är sen för vi se om du kan ta konsekvenserna för det du har gjort nu för det fins en överraskning som väntar dej din lilla smutsiga horunge.

2009-09-17 @ 23:50:24
Postat av: Anonym

Yaoska BABOSA!!!!!!

2009-09-18 @ 02:20:43
Postat av: Oskar

Jag vill börja med att säga att jag verkligen inte är stolt över detta inlägg, Yaoska gorde fel tycker jag. Men efter allt jag har läst så måste ju hennes åsikter och önskan att bli lämnad ensam betyda jätte mycket för alla här då det verkar riva upp så många känslor. Själv skulle jag inte bry mig om någon hängde ut mig på en blogg. I mina ögon är det verkligen ingenting!



Men till alla er som har kommenterat! Att ni skriver här och inte utger era namn är precis lika fegt och lågt! Alla här säger att hon ska säga det face to face men jag ser då ingen här som gör det! ni gömmer er exakt lika mycket bakom datorn som hon gör om inte mer då det är bara en som kommenterar och uppger sitt namn, och sedan att ni är flera som går på henne är ju bara ännu fegare då hon står här ensam. Då kanske ni kommer med det argumentet att hon gav sig på "colombianerna" men hon sa även att hon inte mena alla.



Men det värsta av allt är ju då ni börjar klaga på var hon är ifrån! JA hon är från nicaragua, kulturen där skilje sig inte från colombia så mycket så vad har det och göra med allt? Nicaragua är kanske det fattigare av de två länderna och Colombia har haft krig sedan 1964 (45 år), men det spelar väl inte in i ens personlighet då vi alla lever i sverige?

Och att hon är indian? VAD FAN ÄR DET FÖR RASISM?! och ja det är rasism! Att vara indian gör ju ingen skillnad på personen. Sen så finns det nästan ingen i latin Amerika som inte har någon släkting som är indian då det var bara 3.5 miljon spanjorer som emigrerade så jag tror det är svårt att hitta någon som är 100% spanjor sedan 1500 talet.



Nu kommer säkert många säga att jag tar hennes sida för vi är tillsammans. Men det gör jag inte! jag tycket att Yaoska som inte säger det direkt till L gör fel men sen så gör ju alla ni andra fel som ger er på Yaoska då det bara är mellan dom. För om inte L klarar av att säga ifrån själv så är ju hon inte mycket bättre än Yaoska.

LÅT DEM TVÅ GÖRA UPP OCH INGEN ANNAN LÄGGER SIG I FÖR DET ÄR BARA OMOGET!

2009-09-18 @ 20:14:13
Postat av: pussycatdoll

oskar du la dig fan i själv..?

2009-09-18 @ 21:15:10
Postat av: Oskar

Ja, nu gör jag det, för jag älskar verkligen yaoska och jag vill inte se henne stå ensam och ta emot massa skit, men det jag verkligen vill är att de två ska få göra upp själv, spelar igentligen ingen roll om de två gör det över datorn eller face to face eller på msn, sms, mail, telefon eller hur fan de gör det! men låt dem göra det själva!

2009-09-18 @ 21:38:45
Postat av: josefin

håller med oskar!

2009-09-19 @ 11:03:03
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: aftab

visst fan driver du med mig jasmine? sen när känner du Yaoska?

och när du säger många av din sort som inte har ryggrad då syftar du väl på sydamerikaner som har kort nacke och är korta?

hahaha jag svär du är rolig, skrev en hel bok.

rätta mig om jag har fel men har inte du själv sagt hur horigt det är att ha urringat?

du kallade dina egna bästa kompisar förut för horor för att dom klädde sig så, och dom fick också klä sig så, så varför är det rätt för vissa personer att klä sig på ett visst sätt men inte för andra.

Jag känner dig mer än du tror jasmine och vilken mask tog du på dig när du skrev det här?

vilken roll ville du spela och vilken sida ville du visa att du valde.



Du tyckte att dina kompisar förut tog dig före en viss AAAhh ( med konstig röst) men du gör precis samma sak själv hahahahaha

2009-09-19 @ 23:24:33
URL: http://xayalala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni som komenterar är otroligt feeeega, stå på dig yaoska, ingen ska någonsin komma och säga" AAAA DU SKA FÅ SE VILKA KONSEKVENSER DU KOMMER FÅÅ, FITT L HAR FLER KOMPISAR ÄN DU OSV" för vaddå? Att du tog ut dina känslor på din egen blogg, där du har rätt att skriva vad fan du vill? Förstår mig fan inte på människorna som har skrivit massa skit komenterar till detta inlägg. Du är världens finaste person och din personlighet är helt underbar, det skulle verkligen behövas fler av sånna som du. Stå upp för det du tycker och tänker och låt aldrig någonsin folk trampa på dig för det !

2009-09-20 @ 13:15:26
Postat av: J

haha idioter. och klåpare. hela bunten.

2009-09-20 @ 15:09:05
Postat av: josefin

jag tycker det är så fult när ni som komenterar yaoskas inlägg säger att man ska stå upp för sig själv & sluta vara så feg.

Vad gör ni då när vissa av er inte ens kan säga era egna namn?

2009-09-20 @ 16:20:06
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: dogi

it iz wat it iz har man starta ett bråk får man stå för konsekvenserna(hur de nu stavas)....som jag sa förut jag gillar denna catfight den får gärna vara länge ska bli kul o se om de utvecklas te nå mer ;)

2009-09-20 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0