dyrt eller billigt?


SCORETT DINSKO


Kolla på dom här skona,kollade in på både scorett och dinsko.
Skona till vänster kommer från scorett och dom skor till höger kommer från dinsko(dom jag själv har)
Vad är det för skillnad? jo dom från scorett är möjligtvis kanske en cm högre och har smalare klack samt inte det randiga mönstret som skon från dinsko har.och jo vad är likheterna?
dom är svarta har en liten spetts där framme på skon.dom är höga och har ett inlägg i skon längst fram.båda är även gjorda i läder.DOCK så kommer skon från scorett 200kr dyrare än skon från dinsko.så vad skulle ni köpa det som är billigare än det som är dyrare?Själv skulle jag välja min egna sko jag redan har.Däremot fattar jag inte på mig scorett som har skor för flera 100kr som inte ens är speciella.men visst för dom som vill så köp en sko för 700kr istället för att köpa en sko som är minst lika bra för bara 500kr.själv älskar jag mina skor och dom är perfekta och fina för mig.jag älskar dom och föredrar dinsko före scorett!
Kommentarer
Postat av: josefin

då är vi två, jag föredrar dinsko.

2009-09-01 @ 19:01:33
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0