Bilder från idag






























Kom hem för ett tag sedan,då jag gick med diesel ut och fotade lite.
jag hatar verkligen att bilder ser bättre ut i kameran än vad dom gör då man kommer hem och ser dom på datorn.nåväl vissa blev riktigt bra och andra inte men några fick jag till tycker jag.vet inte om det är bara jag eller om ni också tycker att min kamera är otroligt dålig.okej ska inte ta i för mycket nu den är ju inte sämst men jag är så kräsen och har ju haft den där i typ 3 månader nu.vet inte om det är jag eller om ni tycker också att bilderna jag tar på den inte är så bra.nåväl då jag kom hem och satte mig till ro så vad tror ni hände då?
allt det där med att bli frisk allt det där med att halsonten skulle bort var ju förgävest.nu är den tillbaka och jag är inte glad,så det lilla jag har kvar av kvällen innan jag lägger mig är att ta en dos halstabletter varmt vatten läsa en bok med lite popcorn och vänta tills min kära oskar ringer.låter mysigt vah,ja lägtar iallafall.
vad tycker ni blev dom fina eller ser dom förjävliga ut?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0