29 September

Inlägget kommer lite sent ikväll har haft fullt upp med en massa annat.
började med att jag skulle fixa en av oskars presenter som tog ett jävla ta,först gick det med flow,flyt.sen gick det åt helvete då specialpennan jag köpte inte funkade så jag var tvungen att fara till stan åter igen för att byta.fick lite smått panik med tanke på att oskar fyller faktist år imorgon!
då jag kom hem gick fan ingenting på flyt jag blev lat och förens nu är jag klar med allt.tänk om jag hade gjort det jag skulle direkt hade jag fan kunnat göra vad jag ville jag vet inte hur länge.nåväl nu är jag klart och ser idol vilket är sämst nu också så snart måste jag börja med matten.har prov på torsdag så jag tränar ska träna nu och sen se lite repriser på DH.och så ska jag väll vänta på att älsklingen slutar träna så jag ska ringa han.
btw fick min älskade jacka jag ville ha av pappa.så nu har jag en ny vinterjacka för 1300 som jag önskade mig.lite får man faktist skryta då man är jävligt bortskämd.jag är iallafall glad nu.Hooj!



Kommentarer
Postat av: snoppe

hahahah du och dina popcorn påsar!

2009-10-02 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0