28 September

Tjing kära läsare.
idag har verkligen varit en toppen dag,iallafall slutet.hade sovmorgon till 12 men jag vaknar alltid så tidigt typist..
aja det gick hyffsat fort dagen hade inte så många lektioner och i slutet gick vi broarna.
har bara en sak att säga.
Celui qui donne au jeu mai jouer tåla.den Rira bien qui rira le sist.du perdu votre propre jeu de cartes.
då jag kom hem så väntade världens bästa oskar nyvaken.strax efter åt så var jag tvungen att träna,ganska jobbig träning men men.och kvällen var allra bäst,länge sen det var så mysigt.vi hedde upp min säng(har en sådan säng man kan styra med fjärkontroll,så den går att he upp och ner både ben och huvud)okej inte för att skryta.nåväl vi hedde upp den stängde av allt och satte på en lampa sedan så pluggade vi tillsammans i typ en halvtimme.efter det poppade vi våran egen popcorn påse satt och åt och kollade på tv.sista minuterna myste vi.så otroligt mysigt.jag älskar dig verkligen oskar!en helt underbar kväll,måste göras om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0