25 September

Har sagt att jag inte skulle blogga idag men det blev det iallafall,inlägget kom dock lite sent.
först kom älsklingen hem till mig och då åt vi sedan drog vi ner till stan.vistelsen där blev längre än vad vi hade trott.
kom iallafall hem med några skor från scorett.ja jag vet,jag brukar inte gilla den affären men asså denna gång blev jag faktist kär.vad ska man säga ett inpulsköp och mest bara för att ha.inte nått praktist köp men ett ha köp.
inte nog med det de kom med en liten H klack där också som jag brukar kalla det vilket jag alltid brukar negga för lite vågade och såklart ja det lilla exta med dom att dom lite extra dyra.hann dra med mig oskar i "ha varandet" också då jag själv var mitt uppe i det.så han la av några skor som han ska ha till vinter och som det ser ut nu så köper han dom.som sagt det blev längre där en vi trott eftersom att jag tänkte ut och fota.så vi for till ankdammen och mata ankorna som jag så länge velat sedan drog vi till hemmakväll och hyrde filmer.ja pengarna börjar snart ta slut,dumma dumma dig yaoska.VAKNA UPP FFS!!
nåväl nu så sitter jag här och ska snart ner och poppa med älsklingen sedan bara ligga och mysa.kan inte lova men det kommer kanske ett inlägg imorgon med,men bara kanske!nae nu ska jag ner och poppa och mysa med min älskling hare bra,puss!






ja som ni ser jag har varit negg men en liten H klack kom det till.lite exta lite vågat!




Dom är egentligen svarta men snygga som fan:)


Nu är min fråga behålla eller inte behålla komentera gärna!
Kommentarer
Postat av: joss

behåll inte skorna..

2009-09-26 @ 11:34:22
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Belinda

Dom är snygga, men priset gumman lilla ;)

2009-09-28 @ 21:39:12
Postat av: Belinda

Dom är snygga, men priset gumman lilla ;)

2009-09-28 @ 21:40:03
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Superfina!

2009-10-09 @ 21:33:52
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0