24 September










morsan gillar inte riktigt det där med kameran,så det blev ingen bra bild.


Dålig uppdaterin denna vecka och jag vet faktist inte varför men har verkligen inte haft orken.
nåväl morsan fyller år idag så vi passade på att gratta henne med en smörgåstårta samt så köpte jag en ros till henne.känns lite snålt men den kostade bara 10 kr själv skulle jag också vela ha en bukett rosor eftersom dom kostade bara 10kr,och jag älskar verkligen rosor ingen gör min dag bättre som att ge mig en ros.nåväl berättade min lilla nyhet till pappa och tja vi får se.har kommit på att jag är ändå hyffsat bortskämd.speciellt av pappa,ibland tycker jag inte det ibland kan dom vara jävligt orättvisa men då det gäller pappa och jag vill ha nått så ställer farsan alltid upp för mig.älskar verkligen min pappa.tex jag har behövt en jacka hur länge som helst och förra året skulle jag egentligen få en men tackade nej för att vinern var snart slut och ville ha en iår istället.i några tidigare inlägg så visade jag en jacka jag ville ha för 1.300.pappa tyckte att den var opraktisk och så men vi ska ändå kolla på jackor till veckan.idag var jag förbi en sväng på stan med älsklingen och kollade på jackan igen.då jag kom hem fortsatte jag berätta igen eftersom pappa ville veta lite mer om den så frågade han"skulle du inte kunna tänka dig kunna ha någon annan än den?"då svarade jag jo men jag vill ju helst ha den som svar fick jag"ja om det inte finns andra är det bara slöseri med tid"pappa är väldigt rak på sak hela tiden och då pappa säger så,så vet jag att ifall jag inte vill ha en annan jacka så kommer jag få den jag vill ha.om jag verkligen vill ha nått brukar jag få det och det är det jag älskar med pappa att han ställer upp för mig.tex om jag behöver hjälp med en av oskars presenter som jag behöver nu så ställer han alltid upp och far på stan då jag inte kan och köper det jag behöver.är jag förkyld kommer han hem med hostmedicin.är så glad att jag har min pappa,min superpappa!älsklingen slutade även tidigare idag så han kom  till skolan tidigare än vanligt så det blev mer myspys vilket jag blev superglad för.Sen for vi en sväng till han och försökte mata våran orm som fortfarande inte ätit.dör den blir jag jävligt ledsen har velat ha en orm så jävla länge och jag gillar verkligen min lilla orm:(
aja kom hem för ett tag sedan och väntar på att oskar ska sluta träna så vi kan ringa varandra.ska nog poppa lite popcorn vilket är min passion.så skriver mer imorgon då det är HEEEELG,puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0