2 September



Ja vi har ju våra dagar ibland!

Yees då var kameran i hull fart igen och nya betterier köpte pappa,laddningsbara denna gång.
tack snälla pappa,du är guld!Varit med oskar idag och tränat utöver det.tyvärr så kan jag och oskar aldrig vara med varandra så länge som vi vill vara längre eftersom båda två tränar och på olika dagar,så dom ända lediga dagarna är fredag och hela helgen.nåväl stunden med oskar blev som sagt inte så länge men är så sjukt glad ändå att jag hann ligga i hans famn iallafall.träningen gick rätt bra den med men det känns ju som sagt att hmm måste ut och springa.trodde vi hade träning i en timme men det visade sig att vi hade från 7-9 egentligen,fast jag for vid 8 för att göra läxa.gjorde lite läxa efter skolan också till en början gick det bra sedan gick det skit....
nåväl nu ska jag iallafall läsa mer läxa sedan ringa älsklingen och snacka ett tag puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0