19 september

Hallå :)
okej det är tydligen fullbokat på "flickan som lekten med elden"
så jag och oskar tänkre chansa med att fara dit och se om det fanns några lediga platser direkt om inte annat så ska vi se den nästa vecka och se "the ugly truth".tja har inte hunnit göra så mycket idag varit på stan en snabbis kollat mobiler och se en vinterjacka.fick fram lite valpögon då jag berättade priset på jackan jag ville ha för pappa.
då fick jag som svar " så varm jacka behöver du inte" sedan skrattade han.men jag hoppas jag får den för han sa faktist nvi får se.nåväl sen önskar jag mig en parfym och bio biljetter samt då jag berättade att jag ville ha en resa.hmm resan är nog bara att glömma men vi får se.aja ska iallafall se the notebook nu så hare puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0