18 september



Hallå okej det var ett tag sedan jag bloggade men låt gå det kommer iallafall ett inlägg idag.
har inte tränat nån gång i veckan känns lite trist faktist men det blir andra bullar nästa vecka.
Började dagen med att träna med killarna rätt tråkigt att alla killar inte var där det var bara jag jossan,tomas,nolle och fabbe där.det roliga var att vi skulle köra en kille mot tjej tävling om vem som kunde göra flest mål.killarna slog vad om ifall killarna vann så skulle vi göra 20 situps och ifall vi vann skulle dom göra 100 armhävningar.först så ledde killarna ganska stort dom hade väll 2 och vi inga det var upp till 4 sen drog jag och joss iväg jättemycket och det blev lika till slut så vann vi och killarna blev skitsura jag och jossan gjorde inget annat än att skratta.nolle gjorde sina 100 medans då jag skulle kolla till toman så hade han bara gjort 40.synd tomas det blir att göra 70 nästa lektion ;) nåväl efter det så småflinade tomas varje gång vi missade målet men jag fick min revansch.sen så började det såklart att regna påvägen från edda till skolan men hann inte bli så blöt.
skolan har varit okej faktist inte så jobbiga lektioner bara två och vi slutade vid halv 2.nu är oskar här och vad vi ska göra ikväll vet jag inte men förmodligen bra mysa.imorgon blir det bio förhoppningsvis om det finns biljetter kvar vilket jag hoppas.men nu ska jag gå,kommer inte blogga på hela helgen tror jag men på måndag komemr det iallafall en massa bilder sedan helgen.ska dra nu hare bra puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0