14 September

Ja vad ska man säga åter en måndag men inte vilken måndag som helst.
jag och oskar har 1år och 2 månader idag,tack älskling för att du är min och så många fler månader vi ska ha tillsammans.som sagt älsklingen är äntligen hemma från fjället och det känns så bra.idag så hade jag skola rätt länge och det kändes väll inte så roligt men då jag kom hem blev jag ännu gladare.fick en bukett av älsklingen han har sagt att han nån gång skulle köpa en så jag tippade mer på att det skulle bli idag.så sen hoppas jag ju nu att jag och jossan får våran barngrupp redan på söndag längtar faktist lite.nåväl det blir läxa nu iallafall har prov på onsdag och jag känner mig verkligen inte peppad alls så det är bara ta sig i kragen och plugga.oskar ska inte träna imorgon så det blir att vara med han imorgon längtar redan.men nu måste jag plugga ni får höra hur det går imorgon puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0