10 September

Gina 150kr

ur och penn 30kr
HM 60kr

asså jag fattar verkligen inte vad det är med mig idag.
jag har en sådan jävla huvudvärk att jag bara skulle vela dö,och jag borde egentligen plugga men det går bara inte.
har prov imorgon förstår ni PROV och så sitter jag här bara för att jag inte kan koncentrera mig.det är så sjukt men hur mycket jag än försöker går det inte.kanske huvudvärken men ändå vill lära mig och kunna:(
nåväl var i skolan idag gick bra faktist om jag får säga det själv,förutom matten jag halkat efter för mycket för att jag var borta en dag...men vi slutade jätte tidigt så jag drog med belinda och jossan ner till stan för att först gå till unga örnar.jag och jossan ska hålla i en barngrupp som gör barngympa/bakning hoppas någon vill vara med.nåväl det är på moröbacke på söndagar mellan 5-6 så jag hoppas barn vill komma.nåväl efter det så gick jag och belinda och kollade på kläder.asså jag fattar verkligen inte,jag vill ha nått bara för att ha du vet det där suger att ha nått.men hittar fan inge snyggt och är det OK så är det för dyrt skulle aldrig vara värt pengarna då jag inte ens skulle ha de på mig.alla affärer är så tråkiga finns inget veckert tycker jag.och gina är mer komplicerat än vad jag trodde hahaha som en ända röra.nåväl fick iallafall med mig hem en stickad tröja,ett par örhängen och ett par trosor.ska först höra vad oskar säger med han är skyldig mig 650kr så jag får ju in lite snart(A)
påtal om oskar han fyller år snart och imorgon kommer han hem,ÄNTLIGEN.kunde inte längta mer,saknar han sååå jävla mycket ursch vill inte ens tänka på det.men äntligen äntligen kommer mitt älskade hjärta hem till mig igen.världens bästa kille.nåväl snart idol jag ska se sedan MÅSTE jag ta mig i kragen och läsa,läsa,läsa plugga,plugga,plugga.
ta en massa jävla huvudvärkstabletter hostmedicin och sätta mig ner och få in den där skiten i huvet.åååh känns jobbigt men det måste göras.har mycket att göra på så liten tid skynda nu yaoska!
aja måste sticka mitt samvete väntar på mig hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0