1 September



Jag tycker det är så sjukt jävla tråkigt att läsa min blogg nu eftersom att jag inte kan ta några bilder.
jag fattar inte varför jag inte fixat några batterier till mig kamera,borde ta tag i det snart eftersom jag saknar verkligen att ta kort.nåväl får ta tag i det där imorgon.nåväl idag har det varit en rätt jobbig dag må jag säga.
jag som sa att matten var lätt hahah där fick jag den avr inte så jävla lätt som jag trodde men aja får kämpa.
Kommer tyvärr vara själv idag viket inte känns så roligt.Trodde jag skulle ha träning men så vare inte har den imorgon istället.sen har träning idag som väl börjar om efter en lång paus från sin thaiboxning.
men vi kommer ju vara med varandra som vanligt imorgon:) men nästa vecka är det annat.då far han till fjällen en hel skolvecka hur ska jag klara mig? hmm.det fixar sig ska ni nog se.men nu ska jag göra annat skriver mer kanske senare puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0