mammadrömmen!



Ett tag kvar tills dess,men drömmen kommer alltid finnas där.
Satt och läste igenom en ung mammablogg idag och jag måste säga den var riktigt bra.
kan inte föreställa känslan över att ha någonting i magen sopm sedan kommer bli en bebis,sin bebis.
men känslan måste vara oerhört härlig och jag längtar  tills jag får den. Kanske lite för ung för att ha det nu med tanke på att jag inte har jobb och inte kan ge barnet det bästa jag önskar att den skulle kunna få,men hade jag allt som man kunde ha hade jag nog inte tvekat.jag tvivlar inte på att jag skulle vara en bra mamma och jag älskar verkligen barn.att tänka mig själv i en mamma roll är inte så svårt.men som sagt det är en dröm och drömmen kommer jag bära med mig fram till några år framöver då jag har allt som krävs samt åldern till att vara starkare.men jag beundrar verkligen unga mammor som har småbarn och klarar av det.även om jag kommer vänta några år,20 är fortfarande en ung mamma.men jag längtar tills det blir min tur. och hade jag och oskar fortfarande varit tillsammans hade jag utan tvekat vela ha barn med han,jag vet att han skulle vara den perfekta pappan till vilket barn som helst.skulle aldrig kunna tänka mig någon annan pappa till mitt barn. och vem vet kanske såhär kommer vårat barn se ut om några år !



förhoppningsvis,inte!
Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sjasmingz.blogg.sjasmingz.blogg.s

låter bra ;>

2009-10-22 @ 19:19:31
URL: http://jasmingz.blogg.s
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Barn ser alltid så konstiga ut när man gör såna test xD

2009-10-27 @ 15:36:09
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0