....?

Varför bryr man sig om andra?
Jo för att hjärtat är för stort för att släppa taget om dom man ser är lilla ute.
blir så jävla besviken på vissa personer och egentligen borde jag inte det för att jag egentligen inte har nått med saken att göra.men som sagt hjärtat är för stort för att släppa taget om saker man inte ska lägga sig i då man ser att det inte är bra för dom.även dom som står mig närmast blickar man tillbaka och undrar hur hände detta,varför just jag?men en del i livet är en stor besvikelse speciellt dom man förväntar sig mer av än andra.önskar att jag inte hade så stort hjärta och lät för många gå in i det.då kanske jag kunde skita i dom och inse att jag inte har nått med det att göra jag kan inget göra.men nu är det som det är och mitt hjärta är bara för stort.besviken ska man då ofta vara...!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0