djuren!







Har fått önskemål om att jag ska lägga ut mina djur jag har.okej nu är detta inte mina,iallafall inte alla.
många utav dom delar jag med min pojkvän.
kan ju ta och berätta då.många av djuren har jag hon oskar men vissa delar vi.tex som våran kära orm på första bilden den är bådas och jag älskar den så oerhört mycket äntligen har jag fått en orm!
i akvariumet så hade vi en massa fiskar men många av dom dog så jag har för övrigt bara en kvar som lever men ska nog skaffa fler sen.sedan har ju oskar en ödla som heter evald och är ca1år samt har han 3 spindlar,bra fråga varför.men dom är inte så stora ännu som tur är.sen har jag ju en hund:) så det är mina små djur.kommer kanske fler ;) haha får se
Kommentarer
Postat av: angelica

Härliga djur :)

2009-10-21 @ 18:29:07
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0