6 Oktober



Hallå kära läsare!
Nu är skolan avklarat och det känns förbannat skönt även om vi hade en kort dag idag så känns veckan gå otroligt sakta men idag är det iallafall en av dom bättre dagarna då jag inte är med oskar.
Ska snart hoppa in i duschen har nämligen lite brådska ska nämligen bli fotad av juulan idag.känns lite skrämmande med tanke på att jag aldrig stått framför en kamera och blivit fotad seriös,men hon är ju duktig så jag hoppas det går vägen och att vi får iallafall nån bra bild.nåväl inte nog med det så ska jag även se desperate houswives som börjar idaaaag yeees fan vad jag längtar.och imorgon ska jag äntligen få vara med min underbar oskar längtar som faaan.men ursch hatar att skynda mig men nu har jag fan i mig stressigt.vi får höras senare tjiiing :) bloggar mer sen då jag kommer hem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0