22 oktober




Som ni ser så investerade jag ett nytt pannband till mig idag.
kanske lite ute och lite sent att använda nu men det har aldrig funnits i min färg så jag passade på nu.

har verkligen inte gjort mycket idag,slutade kl 12 så jag for på stan med jossan ett tag sedan drog jag hem och läste bloggar.imorgon är det fredag igen och jag kunde inte längta mindre,har ju nationella och är verkligen rätt för att misslyckad.är så santans nervös.nåväl sedan är det ju lov och det ska bli skönt att få ÄNTLIGEN ha tid för älsklingen.nåväl ska fortsätta se tv och vänta på att älsklingen ska komma hem hooj!
Kommentarer
Postat av: Emelie

jätte snyggt hårband :)

2009-10-23 @ 08:01:15
URL: http://celebratelife.se
Postat av: EEMELIE

gud, va fint!

vart köpte du det? :D



sv: allt är fint med mig, med diug?

2009-10-23 @ 18:03:47
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0