13 oktober







lägger upp bilder nu sedan helgen som jag inte gjort.ja jag vågar bjuda lite på min själv,fan nån gång så ser inte alla bra ut.nåväl jag och älsklingen fick två små bebisrumpor till kinder efteråt.

idag har jag inte gjort så mycket haft ett fruktansvät jobbig idrott som jag och favvotjejerna skrattade oss igenom.snacka om att vi har otroligt dålighumor men dom gör min dag till det bästa älskar er!
efter det har jag bara varit hemma degat framför datorn och inte gjort mer.ska snart börja med läxa och missa inte desperate houswives ikväll.nåväl mycket inlägg vet inte om ni blir less eller så hahaha.men men det komemr bli några till förmodar jag hooj ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0