Svar på frågestunden!

Vart får du tag på designen ?
Min kära granne fixade min design åt mig.tro det eller ej men hon är bara 13år och förstår sig på det där med kod och stillmallar bättre än mig :) så vill du ha hjälp med designen fråga henne HÄR

vad skulle du göra för alla pengar i världen?
Hmm bra fråga.jag har alltid drömmt om att få göra en skola i ett annat land.
och eftersom pengar här i världen har så mycket makt och styr vårat samhälle för att folk är så egoistiska så skulle jag nog ställa först allt till rätta sedan hjälpa andra barn/vuxna som är fattiga och har det jobbigt i andra länder.

men det finns ju en liten ego yaoska också och för den lilla andelen jag själv skulle ha så skulle jag nog bygga ett hus i något annat land som vinterställe.

Om du fick byta liv för en dag med en kändisbloggerska, vilken skulle det vara ?

Som sagt det finns ju en egoistisk yaoska och eftersom jag är i behov av pengar nu skulle jag gärna vela byta liv med kanske Dessie. ENBART FÖR PENGAR!
för då är man liten och fjortig behöver inte röra ett finger utan bara vara allmänt dum och ändå få pengar.

Vilket land kommer du ifrån?
kul att du frågar,men försök inte lägga det på minnet för det går inte.
men jag kommer från nicaragua. ett litet land mellan costa rica och honduras.

vad tycker du om min blogg?vill du länka mig ?
Svår fråga eftersom att jag inte läser din blogg.
men skulle jag läsa den skulle jag väll kanske tycka den var bra :)
varför inte alla vill ju ha publicitet. klicka HÄR

Bästa minne ?
Mitt bästa minne är nog såklart då jag träffade oskar

Roligast i somras ?
Det var då jag för första gången for utomlands utan mina föräldrar och fick dela min första resa med oskar

favorit land ?
Mitt favorit land är Thailand,många som känner mig förstår nog varför.
men för er som inte vet kan jag ju ta och berätta att jag varit där 6-7 ggr så ni förstår ju själva. har slutat räkna så jag har tappat räkningen:)

har du designat din blogg sj?
Nej somsagt så har min kära granne gjort min design så fråga henne!

Vad skulle du hellre vilja jobba med, vara en sån som skrynklar russin eller borrar hål i makaroner? Motivera!
haha kul fråga. Jag skulle nog hellre vara en sån som skrynklar russin istället för att borra hål i makaroner med tanke på att jag inte gillar det. Kan äta makaroner till en maträtt annars tycker jag inte om dom. men russin är alltid gott dock ska man inte äta för mycket

varför började du blogga?
Jag har svarat liknande på en sådan här fråga i en tidigare frågestund men.
Då jag började blogga så var inte en blogg lika känd som är nu.det var känt men inte lika för nu har nästan alla kvinnor en blogg. Men jag tror att jag gick in på blondinbella eller någon av deras bloggar sen tipsade en vän om det och då tänkte jag att då börjar jag själv blogga om mitt liv.

vad är lycka för dig?

Lycka för mig är en bra familj,trogna vänner och att kunna älska sedan att bli älskad tillbaka.
Det jag drömmer om mest av allt är att få en bra familj då jag blir stor och ha en man som älskar mig.
Och just nu är jag lyckligtkär,man får hoppas det håller livet ut!

Ditt drömmjobb?

Eftersom jag bara är 17år så har jag fortfarande väldigt svårt för att bestämma mig.
men jag går barn och fritid så förhoppningsvis blir jag dagis lärare i några år sedan kommer jag plugga vidare till att bli barnmorska och jobba på ungdomsmottagningar. så ser min framtid ut i nuläget men det beror ju på vad man menar med "drömmjobb" för ska man ta utifrån alla hinder så drömmer jag om att bli reseledare och fara till andra länger och jobba där ett tag sedan fara till ett nytt land och hjälpa familjer som far på semester.

vad är en förolämpning?

Oj svår fråga men en förolämpning för mig kan vara att man säger saker som sårar en annan människa och att man säger saker utan att tänka sig för. Ibland slänger folk ur sig saker som verkligen sårar fast de inte menar de för att de inte tänker till. Så en förolämpning kan vara olika på många sätt men för mig är det då man sårar en annan människa och säger elaka saker om den.

are you in love?
Ja kära läsare jag är jättejätte kär!
har aldrig haft eller kännt sånna starka känslor för någon som jag gör för oskar.
och kärleken blir bara starkare för varje dag som går, efter 1år och 4 månader är jag fortfarande lika kär om inte mer. min oskar! :) <3

har du varit utomlands?
jag har varit utomlands många många gånger.
14ggr har jag varit utomland och fler ska det bli.brukar inte fira jul eller nyårs hemma första gången sedan jag var 5 var förra året. annars brukar vi alltid fira det i något varmt land.men iår blir det att fira jul här hemma igen men nästa år eller om två år så blir det nog att fara utomlands själv med oskar om det håller annars själv med vänner!



TACK,för alla frågor ni ställt och jag hoppas jag kunnat svara på dom flesta ni bett om.
Har gjort mitt bästa men åter igen tack!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha :)

2009-11-17 @ 19:31:05
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Bra frågor och bra svar!

2009-11-17 @ 19:36:43
URL: http://myshoebox.se
Postat av: josefin

ofta du vill byta med dessie, ärligt hon lever i skuggan av kissie & sen så skulle jag hellre byta med kenza för hin tjänar mer :) både blogg & jobb :)

2009-11-17 @ 19:38:32
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

ofta du vill byta med dessie, ärligt hon lever i skuggan av kissie & sen så skulle jag hellre byta med kenza för hin tjänar mer :) både blogg & jobb :) sen är dessie dum i huvet medans kenza är med "normal" hahh

2009-11-17 @ 19:38:53
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Erika

Ha en trevlig kväll!

2009-11-17 @ 19:41:57
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0