7 november








Först försvann den sen kom den tillbaka,nu tror jag den är här för att stanna.
snacka om att jag är poetisk haha.nae skojja,men så var det faktist.vaknade imorse och såg att det snöade som bombens och eftersom min hund älskar snön släppte jag ut han ett tag.fy vad jag älskar han! han är så söt för han börjar bli verkligen mattes knävovve.kommer in till mig varje morgon är jag ledsen så kommer kan och slickar på min hand för att jag ska sluta då jag kommer hem så skyndar han sig till mig och då brorsan kommer hem så skyndar han sig upp till mitt rum.min lilla diesel.

haha mycket smör där menh så äre.idag var jag på stan och har äntligen bestämmt mig vilken klänning det blir till nyårs.ska säga det till mamma nu :) den blåa om ni skrollar ner lite på bloggen.sen har jag gjort hemmagjord glass med oskar och brodern var på besök.såg just klart en barnfilm med brorsan så nu blir det att mysa men älsklingen.långt inlägg men nu ska jag lägga min puss!
Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Hur mår du? :)

2009-11-08 @ 00:55:28
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Rebecca Svensson

vill också ha lite snö här.. ;( ser så mysig ut!

2009-11-08 @ 01:58:05
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0