15 November





Som vanligt var det dålig uppdatering,men som ni ser så har ju min helg bestått av detta och lite till.
var på E4an men det sög totalt,vilket man också förstod att det skulle göra men men.
sen såg jag dom här filmerna med älsklingen men förväntade mig faktist mer av båda så jag blev lite smått besviken. haha låter som världens negg men jag har verkligen haft det sämst i helgen.verkligen inte min helg i helgen och jag önskar bara jag kunde försvinna.hoppas nästa helg blir bättre. hade barngympa idag med jag är helt slut,har verkligen ingen aptit och jag orkar ingenting. önskar verkligen jag hade någon jag kunde prata med men man känner sig så jävla ensam.nåväl nu ska jag sluta med mina "självmords" tankar haha och plugga hejdå:)
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: hihi okej :)

förhoppningsvis blir det väll något mer ni kan göra på stekpannan ;)

2009-11-15 @ 21:36:18
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0