VALBORGS!

 

Jag har varit förbannat dålig på att uppdatera denna blogg den senaste tiden.
Vi har ju haft en extradag ledigt känns jätteskönt men som sagt så har det gjort att jag inte skrivit nått.
Kan väll börja att berätta att i torsdags så var det valborgs och då var jag med jossan och hennes kille. men sen så hängde det på fler av simons(jossans kille)vänner,det blev fan roligt då.Planen var att fara till simon sedan dra oss vidare till landskyrkan där tydligen alla var.vi hann bara till hemmakväll där jossan inte längre pallade att gå till landskyrkan så det blev att pallra sig iväg till travet istället för att grilla korv hos en av simons vänner. Vi skrattade och massa annat,blev roligare än väntat.Dock så önskade jag faktist att vi kunde ha gått till landskyrkan med precis som jag och oskar ville men aja. Så vi blev väll unte till halv 1 då jag och oskar gick från travet till eddaungefär för att sedan cykla längst bort till mb där oskar bodde.Men kul var det iallafall! Dagen därpå var det första maj,och eftersom att oskar är med i ssu.vilket jag också är. så var jag tvungen att förlja han och gå första maj tåget.Det var väll ok,förutom att man blev väll lite störd på det patetiska skrattet bakom oss mer ska jag inte gå in på.Och i stan var vi till typ 4 sen for jag och oskar samt hans syrra och kille till bergsbyn där vi köpte glass. på lördagen så var jag på stan med oskar hans mamma och lillasyster där jag köpte min klänning och en annan t-shirt.oskar tyckte inte det var så roligt så jag hade hellre velat gå med hans själv så vi fick tid för varandra istället.Och på söndagen mådde jag ganska dåligt så vi låg mest bara till sängs,jag skrev min novell till skolan han rensade akvariumet och sedan hade vi världens mysigaste kväll tillsammans.så såg min helg ut då vet ni det med ,tjiiing :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0