Tack Pappa!


Då var denna lilla skönhet påväg hem till min brevlåda!

Igår så frågade pappa mig att ifall jag ville ha en kamera vad skulle jag vela ha för kamera då?
till en början sa jag att jag ville ha en systemkamera sedan frågade han mig vad en långzooms kamera var,och eftersom man inte är så duktig på sånt så visade mig pappa den.Han berättade vad som var skillnad och fick välja mellan några kameror som han tyckte verkade bra.Det blev inte ett sådan svårt beslut,skippade systemkamera och valde min långzoom.Släng dig i väggen för nu är min långzooms kamera påväg till min brevlåda som pappa beställde idag och kommer imorgon eller i slutet av veckan får jag hoppas.Kan lägga ut lite bra saker med denna skönhet och jag är faktist mycket nöjd,ÄNTLIGEN fick jag en kamera jag verkligen verkligen ville ha och jag fick välja precis den jag ville ha.Det jag tycker var snällt av pappa det var att denna kamera var ganska "billig" och jag sa det till han eftersom det inte kostade lika mycket som dom andra,då svarade han bara det gör inget låt mig sköta den saken.Tycker det var väldigt gulligt sagt av pappa och jag kan inte tacka han någ mycket hur glad jag är att äntligen ha en kamera jag verkligen vill ha.så då den kommer äre då ut och fota på precis allt,haha =)

- 12 megapixlar
-  26x optisk vidvinkel-zoom
- 2,7 tums LCD-display
- Dubbel bildstabilisator
- Ansiktsigenkänning,upp till 16 pers
- Ifall du blundar på en bild får du en bundvarning om att du ska öppna ögonen igen
-4xAA batterier
- fota närmast 1cm
Så ser min kamera ut och jag är mer än nöjd,TACK PAPPA;DU ÄR BÄST!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0