Hello kitty.....

 



Jag kan verkligen inte fatta vad folk ser i denna lilla fula katt? Tex vuxna och 16-18 åringar gå men hello kitty saker,det är väll ändå det småbarn gillar ? tex vem skulle vela bo i ett hello kitty hus där hela huset bara är inrett med rosa. en hello kitty automat varför? ett tåg som är smyckat med hello kitty.vad är meningen med att dricka hello kitty öl,det smakar väll precis som all annan öl eller? hello kitty bananer, bananer som bananer vad spelar det för roll varför måste dom he på en ful katt? vem skulle vela gifta sig i en hello kitty bröllopsklänning? ett bröllopt är väll mer seriöst än så? och vem skulle ta den polisen som bar en hello kitty pistol på gatan seriöst,inte då jag. stackars kisse som har en ägare som vill göra sin egna katt till ett skämmt,och måste gå och bära på den dära fula mössan utan val.lider med dig kisse!det finns även hello kitty vigselringar och hello kitty BB i nått land,inte fan behöver väll hello kitty ett eget BB ungen ska ju ändå ut spelar det för roll vilket BB det är på?Hello kitty avgasrör,parfym,höraparater,skor,kamera,mobil och kalsonger.vilken rockstjärna skulle vela spela på en elgitarr med en pluttinutti liten katt på?Jag förstår faktist inte vad folk ser i den dära fula katten inte nog med att jag hatar rosa som är den värsta färgen jag vet varför ska dom ha rosa på katten? snälla vars är världen påväg? inte är vi väll ändå 5år eller?här kommer det verkligen ett hat inlägg på hello kitty men snälla vad ser ni i denna fula rosa katt? eftersom att jag inte ser något än bara barnslighet som en 5åring skulle kunna gå och sedan växa ifrån då hon är 13 år. skulle det vara vänligt att höra vad ni ser i denna katt.
som sagt JAG HATAR HELLO KITTY! och många gånger skulle jag vela göra såhär såsnart jag ser denna figur på någon eller i affären.
precis sååå(A)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0