Godnatt!


Och med en oseriös "sov" bild vill jag och oskar säga godnatt!

Har varit fullt upp idag men att hinna med så mycket som möjligt!
tyvärr var det inte riktigt lika varmt som det var igår och det tycker jag var jättesynd eftersom jag verkligen önskade det.Om bara några minuter är det söndag och helgen har gått alldelles för fort,vill ju att det ska vara lite mer helg och inte att skolan ska börja om snart . men vi går ju bara mån,tis och ons sen blir vi ju faktist lediga:)
aja idag så kom oskar lite sent till mig,vi skulle gå på a-torpsdagen på min gammla skola men det var så kallt så jag tror att jag och oskar bara var där en halvtimme sedan begav vi oss hem med mamma pappa och några vänner.Efter det låg vi och sov till kl var ca 3 då vi köpte mat till dom som var hos oss och då for vi till oskar direkt.där har vi suttit i hans hammock med en filt och katt och bara mystpå sen följde vi hans lillasyster och köpte godis men som jag trodde så har oskar varit med i ssu lite för länge så han tar bara utan att riktigt inse hur MYCKET han tar.jaja nåväl från det ena till det andra efter middagen så såg vi på tv hela kvällen och nu sitter jag här och skriver lite blogginlägg,medans älsklingen ligger i sängen och väntar på mig.Ska först ner och ta någonting att äta sedan kryper jag ner till han i sängen och hans vamna famn där jag kommer stanna hela kvällen.Och med det vill jag säga GODNATT! =)
Kommentarer
Postat av: isabella

haha va gullig bild xd

2009-05-18 @ 18:53:51
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0