Dagen efter igår!

 
 


Bilderna på senaste tiden har inte direkt varit varierande,alltid poå jag och älsklingen men skit samma sånt får ni ta!
Nåväl igår var det en bra dag dock inte lika varm som dagen tidigare men det funkade iallafall.
det började med att jag och oskar vaknade förbannat sent vilket inte var meningen men vid 1 så vaknade vi då gick vi upp och solade iallafall jag inte han.han störde sig på ett litet bitmärke jag gav han dagen tidigare då vi busade.
ja jag vet,det låter inte som det var så men då vi busar så kan vi vara väldigt våldsamma eftersom ingen vill ge sig så ibland låter det som vi bråkar. aja jag solade ett tag typ 30min om man tar allt som allt men på den lilla tiden så blev jag faktist brun ,yesss! efter maten så for vi hem till oskar för att yttligare sola lite till men det blev inte så mycket utav det eftersom det var betydligt mycket kallare där än det var hemma hos mig på a-torp.fick skjuta lite luftgevär det gick inte så bra som jag trodde att det skulle gå men men.senare på kvällen såg vi tv och nu sitter jag hemma och bloggar lite.
har solat mer men är dock inte så brun nu heller men skit samma det ska bli mer nu ska jag lagga mig vid älsklingen iallafall hoooj :)
Kommentarer
Postat av: anna

Postat av:

Hade inte dessie färga håret lila,eller hade hon färgat tillbaka? :)

skulle du kunna lägga in en bild på det eftersom hennes blogg inte funkar :(



2009-05-18 @ 18:46:55





hhahahah men smaaaaarrrt, silvershampo är lila..! herre! trodde du de?

2009-05-18 @ 20:04:46
Postat av: Julían Hernández

Heej! Kolla in min nystartade blogg & kom gärna med förslag om vad jag kan skriva om för att vinna ditt intresse :). Kram

2009-05-18 @ 21:31:42
URL: http://hernandezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0