29/5



Sitter just nu och bloggar,har redan slutat skolan för sisådära 1 timme sedan nu.
väntar bara på att tiden ska gå så att oskar kommer och så väntar jag ju på min kamera. Har glömmt att berätta att pappa beställde denna tröja till mig för typ en vecka sedan nu.Fick välja vad jag ville först sa han en klänning men har sökt ungefär en sånhär tröja tidigare och då tänkte jag att skit i klänningen jag köper en vanlig änkel tröja.
Så kl 4 kommer vi att fara och hämta min kamera och denna tröja på posten,yees längtar.
som ni vet så köpte jag ju även ett "linne" igår också så jag slänger väll upp en bild senare kanske med min nya kamera om jag har tur.men bild ska då in iallfall. men nu ska jag duscha och sedan lägga mig och sova fram tills oskar kommer är sjuuuukt trött har inte sovit bra på 3dar nu och varför vet jag inte men det är ju helg nu sköönt och då blire att sova ut hos oskar efterosm vi är själva hemma veckan ut fram tills onsdag nästa vecka.men nu ska jag dra ses !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0