28/5




Hallå kära vänner det är torsdag idag och imorgon äre sista dagen i skola.
längtar som faan tills imorgon eftersom att vi ska vara med dagisbarn hela förmiddan imorgon och göra olika saker med dom.det jag ska göra är potatistryck med dom och det ska bli kul,kameran ska med!
Sen efter det blir det att vara med älsklingen hela dagen och sova hos han heeela helgen.det ska ju vara toppenväder och jag längtar. idag efter skolan har jag haft fullt upp att göra. Köpte hårfärg och en tröja eller linne vad man ska kalla det på hm. Som ni ser slängde jag in en bild på vad jag had epå mig idag som slappdag.
köpte hårfärg,ett linne och tingade ett par tygskor perfekt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0