27/5



Det har inte varit det bästa vädret idag,det har regnat och nu blåder det jättemycket.Man blir nästan rädd!
Började dagen med att träna innebandy som jag inte gjort på typ två veckor,och det gick otroligt bra mitt lag vi delade upp vann först 4ggr i rad sedan 5ggr i rad.så man har ju inte blivit allt för dålig ännu.
Btw glömde berätta att jag fick g igår på mitt nationella matteprov och är överlycklig.inge mer matte förään till hösten och det känns underbart.fick även veta att jag har vg i bf perfekt har inte så dåliga betyg ändå.Hoppas min kära kamera kommer imorgon eller på fredag,hoppas hoppas hoppas kan inte längta nog mycket. Idag har jag varit med älsklingen.Tränade sedan var jag hemma ett tag och sen for jag till han och väntade fram tills han kom hem. Hans föräldrar far utomlands idag och ska vara borta hela veckan sådet blir att sköta deras hur. Imorgon blir det att färga håret.Hade tänkt på fredag men det blir inte så det blir imorgon och det tror jag blir nog så bra det för jag ahr tydligen hört att det ska vara underbart väder i helgen.17grader på fredag 20 nått på lördag och även söndag så då blire ut och sola som tusan så hårfärgen bleks lite och brännan blir värre än någonsin. Nåväl sitter hemma nu och längtar tills imorgon då jag ska vara med älsklingen igen.ska även köpa en tröja imorgon haha =)
men nu ska jag fortsätta se film,ses imorn hooj !
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja hade lösenord på den vettu ;)

hehe okej då vet ja nog vem fyyyfan haha

2009-05-28 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0