25/5

Okej jag har fått höra att jag är lite dålig på att uppdatera,hmm jag som tyckte att jag blivit bättre hahaha.
grejen är den att jag uppdaterar aldrig på helger eller ifall jag är med oskar för då hinner jag inte men ska bättra mig eller iallafall försöka!

Nåväl från det ena till det andra så har vi haft långt lov och ska väll kanske ta och sammanfatta lite om vad jag gjort :)
vi var hos några av mammas vänner och åt middag ett tag sedan så for jag och oskar hem där vi sedan myste fram till att vi skulle gå på bio riktigt härligt.Vi såg änglar och demoner.Jag tycker filmen var ganska bra,fattade först ingenting så oskar fick berätta i stort sätt hela filmen fram tills jag börja fatta själv då blev det mer intressant och roligare att se filmen.
Jag tycker absolut att ni ska gå och se den.den är värld pengarna!
sedan igår gjorde vi inte så mycket var hos mig ett tag och sedan for vi till han.
Och idag,idag är det sol,varmt men dock blöser det.SKit samma dagen är underbar iallafall!
det är den 25/5 och det betyder GRATTIS PAPPA! skämms så att mamma kom in igår och berättade att pappa fyllde år idag.Jag som hade lagt det på minnet så länge för att verkligen inte glömma bort det och sedan då dagen väl kom så vips var minnet borta.Nåväl det var tänkt att vi skulle ut och äta men det blev inte så vi åt hemma istället. Så efter skolan gick jag på stan ett tag och kolla klääääder som jag vill ha lite smått och gått och jag har hittat lite jag vill ha.
Efter det träffade jag oskar och sen for vi och köpte en vit ros till pappa med ett litet kort som jag sedan skrev grattis på m.m.Pappa blev jätteglad då han fick den och det var ju bra fast det inte var så genomtänkt.
Nu sitter jag här och skriver oskar for för ett tag sedan han skulle lyssna på nått med ssu och sedan kommer dom och hämtar upp mig.saknar han redan.Men ska skriva mer ikväll puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0