13/5



Hallå vänner,dålig uppdatering som vanligt!
idag och igår så har jag varit med älskling som ja,som vanligt!
igår tycktes jag vara hos han ganska länge men det vara bara för att jag slutade tidigt och vi körde moppe.
åt middag och forförbi hans farmor och farfar som bor i skellefteåhamn,för att kolla på en ny en större säng och både ocksar och olivia.olivia valde sin säng men oskar ville inte ha en större säng vilket jag nästan tycker var bra eftersom det är mysigt att sova med han i än säng som bara är 1.90 då kommer man närmare varandra.är glad för hans beslut trotts allt.Påvägen hem körde dom runt kullen där dom bor och jag kunde aldrig ana om att dom hade det så fint.Dom bor på en särgård och kör man runt kullen så är den full av klippor där man ser ut mot havet.och eftersom det var eftermiddags sol igår så tänkte jag att DÄR,just där måste jag och oskar vara i sommar och bara mysa sola eller ha en picknick som vi pratat om att vi ska ha i sommar.Jag längtar faktist för det var så underbart vackert,och det förklarar varför jag har den bilden jag har just nu.Idag har jag också varit med älsklingen och vi har inte gjort så mycket.började sent idag eftersom vi hade teori istället för specialidrott så jag for förbi stan och köpte två saker tills imorgon då jag och oskar har 10 månader tillsammans.en liten present till han för att.hittade även en rosett för håret jag vill ha och ett par örhängen sen en bikini men jag har ju inte råd så jag vet inte än hur det blir.ska iallafall köpa hårfärg nästa månad eftersom jag bestämt mig för att färga om håret till denna härg sen blir det att köpa vita tygskor också som jag ska fråga mamma och pappa om jag får.så då vet ni det jag har mycket planer för sommaren.men nu ska jag gå och måla mina tånaglar haha skriver kanske imorgon om inte annat berättar jag på fredag vad som hänt under jag och oskars 10månaders dag puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0