29/3



Lite bilder från helgen.
har inte skrivit direkt så mycket precis eftersom att jag bara tillbringat helgen med min oskar.
men jag kan berätta lite kort iallafall om vad som har hänt och vad som kommer att hända.
i lördags kom älsklingen jättetidigt till mig och vid den tiden han kom så var jag inte uppe så han kröp ner till mig och där låg vi tillsammans och sov fram till kl halv 12,12 någonting.sedan blev det en snabbis att äta frukost och snabbt på med kläderna för sedan begav vi oss till stan med pappa där vi köpte ett knäskydd åt mig som jag ska börja ha på mig varje gång jag tränar eller ha idrott nu framöver. Då jag provade knäskyddet så kändes det ganska stramt eftersom att mina väder är så förbannat stora vilket jag inte gillar :S men han på affären sa att sålänge jag får in två fingrar under knäskyddet så var den bra och det fick jag så jag hoppas mina knän blir bättre nu.
sedan gjorde jag och oskar ett stor ryck och bytte lakan på min säng bäddade vackert sedan duschade vi och la oss i sängen och såg en film.Det var en helt underbar kännsla att ha en helt ren ny bäddad säng och vara helt ren själv med älsklingen liggandes brevid mig.Helgen har varit riktigt lyckad!vi tände ett par ljus la oss i sängen och åt popcorn och chips samtidigt som vi såg robinson,sedan tog vi våra physalis och åt dom tillsammans med en film vi hyrde dagen innan på hemmakväll och då klockan började gå mot halv 3,3 så släckte vi allting pratade lite med varandra och kröp till kos.Och idag så har dagen inte bestått av så mycket.vaknade 12 och trodde det var tidigt fast i själva verket så vaknade jag 1 så jag och oskar såg lite tv sedan fick vi ner som vanligt för att äta lite frukost
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0