22/3




Lägger upp lite bilder sedan helgen.Första bilden tog jag faktist på oskars mammas goda sallad som vi fick i lördags då hans farmor och farfar var hos dom och åt. Andra bilden föreställer,ja en handuk.Har inte berättat men förra veckan fick jag faktist en handuk av oskars mamma.Den första tanken som slog mig var "tycker hon jag är skitig?" men sedan berättade oskar att alla i hans familj hade fått en handuk och då fick även och och oskars lillasysters kille en med.Just min handuk var röd och oskars var grå,sedan fick de andra var sin handuk i en annan färg.Jag tycker det var väldigt snällt och gulligt av oskars mamma som köpte var sin handuk åt alla oss och nu då jag var hos oskar så passade jag på att använda min alldeles egna handuk.Tredje bilden ska bara föreställa älsklingen,någon bild jag tog idag och jag älskar han så mycket!
Som ni hör så vet ni lite om min helg och vad den har bestått av.Vi har även varit på ssu:s årsmöte som var idag sedan har vi legat i sängen och myst och sett tv.och nu så ska jag snart sova eftersom det är måndag idag och skolan börjar imorgon,SUCK.Känns inge roligt men så är det bara och finns inget att göra åt.Men nu ska jag fortsätta se beck och sedan prata med älsklingen ett tag,saknar han så mycket,min lilla pussgurka.skriver mer imorgon puss!
Kommentarer
Postat av: €mma

Mohahahah jag är ledig idag(måndag) :D hahah och imorn(tisdag) så har vi friluftsdag och på fredag så är vi lediga :D:D:D



HAHAHA

2009-03-23 @ 12:07:55
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0