Tidsfördriv!

TIO FAVORITER
1. tv kanal ? tv3 och möjligt vis 5an
2. blommor ? helt klart rosor älskar rosor!
3. färg ? rött och svart
4. sport ? innebandy
5. affär ? Gina som alla andra samt HM
6. musik ? en massa olika det mesta går hem
7. mat ? oj,min passion är mat,men ingår popcorn då?
 8. årstid ? sommar,sommar,sommar
9. djur ? min hund diesel
10. stad ? skellefteå?
TIO FAKTA
1. hemstad - skellefteå
2. hårfärg - svart..
3. längd ? ...
4. frisyr ? mellanlångt svart hår och förfärligt risigt
5. ögonfärg - bruna
6. skostorlek - 36
7. humör ? sådära,kunde varit bättre
8. orientering - vad är det för fråga?
9. tillgänglighet ? jaaah,vad ska man säga?
10. vänster eller högerhänt - höger
TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - varit? är kär!
2. tror du på kärlek? - Ja det gör jag,även om den är ganska svår ibland så är den det bästa som finns!
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? bra fråga,tröttnade väll?
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? japp..
5. har du någonsin krossat någons hjärta? jaa..
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? mm...
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? minns inte men säkert som liten.
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? ibland och ibland inte startar då jag är redo för ett!
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? det kan väll inte jag veta haha :P
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag
TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar ? KÄRLEK!
 2. vin eller öl? pass..
 3. dag eller natt ? dag
4. one night stands eller förhållade? Ett förhållande
5. tv eller internet? - internet
6. pepsi eller cocacola ? cocacola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? romantisk hemmakväll men min oksar
 8. färgfoton eller svart/vita foton ? både och vad jag känner för just då
9. telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. aim eller myspace ? inget av det..
TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? nej
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? hmm,nej
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? en massa gånger...
4. har du någonsin hoppas bungyjump? nae men vill
5. har du någonsin varit på en husbåt? haha nae men sett en haha
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? vad fan är det ?
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? tragist men ja?
8. har du någonsin gått på bio ensam? haha nej
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? tror inte det
10. har du någonsin tyckt att världen suger? oja alla jobbiga stunder..
FEM KÄNSLOR
1. saknar du ngn just nu? kan man säga!
2. är du glad? njae,kunde varit bättre!
3. är du uttråkad? som fan..
4. är dina föräldrar fortfarande gifta? ja det är dom
5. gillar du någon just nu? jag älskar någon och kommer fortsätta göra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0