Snart.



lägger in ett snabbinlägg innan jag ska bege mig vidare till stan.
det är en helt underbar dag sol som igår och humöret är på topp.
dagen började med sovmorgon som inte är allt helt fel och sedan hade vi gympa fram till halv 11 nått.efter det så fick vi sluta och jag for hem för att äta lunch,en ubåtsmacka och en yogurt.snabbduchade och nu ska jag snart fara en snabbis till stan för att hitta nått att köpa jag är så köpsugen,även om jag måste spara.sen kommer jag tillbringa hela min dag hos älsklingen så jag skriver mer då jag komemr hem hoooj!
Kommentarer
Postat av: Maria

Joo det e bara fint..=)

Ja visst är dom..Natta e såå duktig..

kolla in hennes smyckes blogg..

Kram

2009-03-17 @ 13:17:33
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0