née à l'amour que vous!



Du har gett mig allt jag någonsin kunnat drömma om,kärlek och lycka!
Tack för att du förstår och för att du finns där för mig i alla lägen,att du stöttar mig i svåra stunder och tror på mig till hundra.tack för det du gjorde idag,det betydde mycket för mig!DU är det bästa som hänt mig och vad som än händer är du nummer ett i mitt hjärta.Det bästa som finns är du och du har gjort mig till den lyckligaste tjejen i världen.från hjärtat,du är bästa och jag älskar dig över allt annat på denna jord.från den dagen jag såg det har du varit allt för mig.Du och jag nu och föralltid,Jag älskar dig! ♥
Kommentarer
Postat av: Din oskar!<3

Åh älskling jag älskar dig!<3

2009-03-18 @ 23:39:48
Postat av: Maria

Ja men precis..=)

allt bra med dig idag?

Kram

2009-03-19 @ 10:15:38
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0