9/3

min stora chips jag hittade i oskars chipspåse!


Hallå kära vänner.första dagen i skolan idag sedan sportlovet,funkade bra men kunde gärnat fått stanna hemma iallafall en vecka till.även om dagen varit pisst på skolan eftersom jag aldrig är så pepp på måndagar,vi har tråkiga lektioner och vi slutar så förbannat sent med esteten i 2 timmar så måndagar är nog bland det värta för mig.men nu ska jag väll inte klaga allt för mycket,fick ju faktist tillbaka min bfuppgift och tro det eller ej men jag fick VG+.aldrig fått nått så bra tidigare som VG+ men konstigt nog så brydde jag mig inte så mycket kände inte så stort care över att ha fått så pass bra dessutom har jag mycket att tacka agnes som var så snäll och hjälpte mig en massa genom sina uppgifter.nåväl även om det var bra så är det ingen big deal så skryta ska man inte göra.Fick också tillbaka en annan bfuppgift där jag fick G+ och sedan fick jag veta att i bf:n så ligger jag på ett VG just nu.vad ska man säga? bra gjort yaoska!
Efter min långa långa lektion hade slutat så inväntade jag älsklingen utanför HM där vi sedan tog bussen hem till han.
var extremt trött så jag ville bara sova men då vi väl skulle sova gick inte det så bra vi började busa och skratta så det blev inget av det förrän vi hade ätit mat då vi la oss och sov ett tag sedan klev oskar upp för att göra läxa och jag fortsatte bara sova.då klockan var ca8 och jag hade vaknat så frågade jag oskar om han kunde he på en film till mig medans han gjorde läxa och medans han gjorde det såg jag pretty woman.efter ett tag frågade oskar om jag ville ha popcorn så han fick och gjorde popcorn och hämtade min favorit misse jag kunde kela med.men det blev inget kelande med missen istället fick jag världens mysigaste och nytvättade hund att famna om då jag kom hem.nåväl det blir alltid så långa och sena inlägg så det är dags att krypa till kos nu.men vi ses imorgon puss!
Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad mysigt, är glad för din skull! :)

2009-03-10 @ 17:30:11
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0