30/3



Bjuder på en liten pussbild på oss!


Hallå kära vänner,blogginlägget sedan gårdagen kom tydligen inte in anledningen är en helt störd dator!
Så det blir att ta nya tag idag då och hoppas på det bästa!
Hade helt glömmt bort att jag hade sovmorgon idag men som tur var så påminde jossan mig om det igår kväll,så det blev 45min till att ligga kvar i sängen.sköönt.det har varit si och så med om det ska ha varit en bra eller dålig dag.
första lektionen började inte så bra . eftersom att jag är förkyld så började jag hosta direkt jag skulle spela innebandy och saken gjorde det inte bättre över att dom slipade och borrade i trä så jag andades in den torra luften.så blev det ju ännu en tabbe då tomas råkade trampa på min klubba så den gick sönder,det blir att köpa en ny,OSIS!
Men det som varit bra med dagen var ju en i klassen berättade för mig att det var fel på halebops nätverk så att man kunde ringa gratis och skicka sms gratis.och det gjorde mig glad eftersom att jag inte har några pengar på min mobil och idag kunde jag äntligen skicka ett sms till oskar och säga att jag saknade han för första gången på flera månader.
Det gick bra på reco och det var inte så jobbigt som jag trodde.sen i slutet medans jag väntade på oskar så snabbköpte jag en lite present till han som han ska få på onsdag.sedan var jag med han ett tag innan han for och nu sitter jag här och inte gör så mycket.men nu ska jag ta och ringa min lilla älskling eftersom jag saknar han så mycket.drar till han imorgon och kommer vara där på dagen vi hörs puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0