28/3



Dagen har varit hyffsat bra trotts att hostan blivit värre och kraftigare.
vi hade en intervju vi skulle spela upp idag,min grupp hade inte förberett oss nått så det blev snabbt att slänga ihop någonting som förmodligen skulle duga till iallafall ett g.Trotts den lilla timmen vi hade på oss så tycker jag att det blev rätt bra vi fick fram att som vi skulle behöva få fram och jag hoppas att det räcker fram till ett vg,då skulle allt sitta fint!
Men efter skolan så skulle jag förbi stan och möta upp oskar samt köpa den där tröjan jag lagt in några inlägg tidigare från HM.men joo då jag kom dit gissa vad som hade hänt? det var bara tur att jag provade den en sista gång innan köpet för jag upptäckte just att den var trasig på 3 olika ställen.inte precis så stora hål det skulle gå lätt att sy till men så pass mycket att den inte var värld 200kr,och jag orkade inte heller stå i kassan om jag fick den mycket billigare så det blev inget köp för min del men jag ska förmodligen köpa mina efterlängtade skor då från HM.
Kvällen har inte häller varit en diss,den har varit helt perfekt.Jag och älsklingen kom hem lite sent till mig sedan åt vi middag myste lite och sen for vi på stan igen för att hyra filmer.inte nog med det han gick in på ur och penn och köpte det andra navelsmycket jag också ville ha,riktigt gulligt och snällt gjort av han! sen har vi tänt ljus ätit popcorn och myst till filmen.den bästa kvällen på länge ville aldrig att den skulle ta slut,har aldrig varit så avkopplad och skönt att bara få ligga i hans famn och pussa på min älskling,blev riktigt ledsen då han skulle fara hem.ville att han skulle stanna kvar och fortsätta mysa med mig,men han var tvungen att gå,tyvärr.men han är världens mysigaste kille,du är den finaste som finns.Jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: juulan

svar: vi ska till Luleå!:)

2009-03-28 @ 14:48:08
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0