23/3



Hola kära läsare!
Dagen har varit piss och förklaringarna kommer här.
Har haft ont i halsen sedan igår kväll
-  Kunde inte sova ett skit
-  Då jag vaknade såg jag att det snöade
-  På vägen till skolan ramlade jag med cykeln på en isfläck
-  Fick prov idag i engelska som jag ska ha om 3veckor
-  Jag hade prov i musik jag hade helt glömmt bort.
-  Fick inte sluta så jag hade musik i yttligare en timme
-  Kommer hem och har FORTFARANDE ont i halsen....

Där fick ni mina onödiga förklaringar på min dåliga dag.
Nåväl det har väll inte bara varit skit denna dag,men man känenr ju att det börjar bli april med detta aprilväder.
det har snöat 3ggr idag men lika fort har solen kommit fram 3 ggr i dag och tagit bort det.
dagen har ändå gått rätt fort men jag saknar verkligen sommaren och önskar att våren var här men men.
Efter skolan så kom jag hem och möttes av mat,parisare.Så jag och oskar la oss i sängen med min älskade hund som var precis nybadad luktade gott men framförallt var ren.Sedan somade vi om ett tag efter maten också, men vaknade av att oskars kompis skickade ett sms och väckte mig.hade bara lust att döda han eftersom jag inte sovit nått i natt.
aja nu får det vara nog med surameningar med lite betydelse.för nu ska jag fortsätta prata med älsklingen som jag förövrigt saknar skitmycket och önskar bara han var här då jag inte mår så bra.vi förs puss!
Kommentarer
Postat av: din oskar!<3

hihi du är söt<3

2009-03-23 @ 23:09:48
Postat av: juulan

svar: ja för mig är det bara några veckor bort. knappt 3. Tack desamma!

2009-03-24 @ 08:20:36
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0