21/3



Detta var allså min trosor jag köpte igår på Hm för 59kr,rätt söta eller  vad tycker ni ?
aja idag har det varit en rätt dryg dag på skolan haft bf hela dagen som jag har varje fredag.
inte nog med det,vi hade fått vårat nya schema och det gjorde att min sovmorgon till 10 på onsdagar försvann så jag börjar vanlig tid på onsdag.faan.vädret var inte på topp heller det var "varmt" men ingen sol..då jag kom hem fick jag grillat till middag med pommes,årets första grillning.deru!direkt efter maten for jag och oskar på ssu för att han skulle fixa några saker där som skulle vara klart tills på söndag då det är årsmöte eller vad det heter.vi var där ganska länge tycker jag men ändå inte så senare 2 timmarna tillbringade vi i min säng med att se lets dance.och nu har älsklingen farit hem.
det blir förmodligen inget skrivande under helgen då jag är där,det brukar det aldrig bli men så kommer jag ju hem och då fortsätter jag skriva.men nu ska jag lägga mig är extremt trött vi hörs.Jag älskar dig oskar!♥
Kommentarer
Postat av: Maria

Jadu, jag vet faktiskt inte min älskling jobbar hela dagen så jag ska väll bara ta det lugnt..

vad hittar du på då?

Kram

2009-03-21 @ 08:41:48
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0