19/3

    

     

Hallå kära vänner jag sitter och ser på mitt underbar program.
Jag förmodar att sveriges ungdommar inte sitter och ser på sånthära men det gör fasten jag det är nog tammefan det roligaste jag vet för man skrattar inte med programmet man skrattar åt dom som är med i programmet.Det är snart slut och alla deltagare har åkt ut och jag vet inte vad jag ska göra då det slutar,hur ska jag klara mig utan sköna gurkan som inte har en aning om någontin.Jag förmodar att inte alla läsare orkar kolla på alla klipp men har ni tid över gör det,det är så jävla kul för dom är såå dåliga.Sköna människor jag kan aldrig skuta skratta man vet aldrig vad som händer!
nåväl från det ena till det andra.idag har det varit en rätt bra men rätt trög skoldag.fast ska inte klaga har ju fått sluta tidigare nästa en och en halv timme tidigare.sedan for jag ett värt förbi stan och köpte ett par trosor jag ville ha,bilder kommer imorgon.träffade kära vänner på vägen och snackade lite smått sådära efter det har bara jag och älsklingen sovit sett lejonkungen och kollat på mig älskade program! nu så ska jag snart skriva ett till blogginlägg jag vet inte vi får se men nått ska jag göra iallafall.vi ses imorgon tjingeling kära vänner!
Kommentarer
Postat av: Maria

Ok..jodå allt e bara fint..

Kram kram

2009-03-20 @ 00:04:46
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0